torsdag 30 juni 2011

Pool? JA TACK!


Förr var jag mer en sommar människa, nu avskyr jag att det är såhär varmt så man pallar inte att vara ute heller. Helst av allt skulle jag vila vara ut med båten nu, då skulle jag inte klaga! Ska fråga sambon om vi kan fara imoron före han far i jobb, få svalka av sig lite..

Alva ringde imorse till mig (syrrans 3½ åriga dotter) och undrade om vi kommer på stan med henne och Sara, vi lagade oss färdiga och körde mot Jeppis, fo till Fredrika, drack en isté och sen ut på stan en stund, sen hem igen. Syrran fo via en kosmetolog istan och frågade lite om att tatuera ögonbrynen, missförstå mig inte, det är ingen riktit tatuering, men de håller väl i några år, och man får snygga ögonbryn (ni kan googla det) och jag blev så intresserad! Det tar typ 2 timmar att göra det, men var tusan ska jag få 400 euro till de?

Nåväl, nu är prinsen lite gnällig och ropar mamma hela tiden, nu ska jag umgås med han istället för att sitta här!

Ha en bra dag alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar