fredag 1 juli 2011

Happy birthday to me!


För 22 år föddes jag, för 22 år sen hade jag kolik. Hm?

Sambon for just till jobbet, jag sitter & funderar vad jag och prinsen ska göra idag, tror det blir att baka rabarberpaj, bada i badabunken ute på terassen ( alex då ) & bara ta det lugnt. Talade med Robin för en vecka sen vad jag vill göra på min födis, och jag sa att jag har inget behov av att gå ut eller nått sånt, jag vill bara umgås med dom. Detdär att springa ut har jag inget behov av. Ibland kan det vara riktit kul att få fara och umgås med en massa andra människor, men om jag är riktit ärlig, så har det faktiskt int vari så kul dihär senaste gångerna, jag har bara längtat efter Alex.

Man märker nu att han har så svårt att få tag i någon sömn nu när det är såhär varmt, han somnade hur bra som helst igår när vi for cyklandes till svärmor där det var svalare. Han tog natten där, och när Robin slutade klockan 22 så lämnade han där med sin farmor och vi for och kollade på båten så allt var i skick. Sen hämtade vi honom & han hade sovit hela tiden sålänge vi var borta. Sen fo vi hem och han somnade om först klockan 1 inatt :b

Jag märker att det blir bara svårare & svårare att vara ifrån honom, förr hade jag inget problem med att ha honom & skötas några timmar, eller att jag kunde vara borta en natt och Robin hade honom, nu vill jag int vara ifrån honom nå alls, när jag har varit bort från honom en liten stund så känner jag bara hur saknaden kommer krypandes, dessutom har han blivit mera mamis.

Nu ska jag fortsätta att dricka min kaffekopp med Emma! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar