onsdag 9 mars 2011

Nyttigt och gott



Mia tipsade mig igår om att Naturell yoghurt och kiwi är väldigt gott, att jag ska testa det. Gillar annars inte kiwi, konstistensen på den, men jag tänkte att jag skulle ge det ett försök. Idag när vi var i butiken så köpte jag det då, och åt det just, blandade med lite päron och det var så otroligt gott. Så tack för tipset Mia! Alltså, hur enkelt som helst, tar inte länge att laga som mellanmål åt sig t.ex, det är nyttigt. Skulle kunna äta en skål till! Så fräsht med frukter. I sommar ska jag blanda med färska blåbär (som vi har här hos oss, dom kommer väl sent på sommaren först?) jordgubbar och bär. (Kul med bärbuskar på gården!) Anyway, nog om det. Testa det ni också, supergott!

Sen har vi också kollat in tapeter, men ska kolla mera nån annan dag, kanske imorgon eller i övermorgon?! Sen fo vi till fyssen jag och Alex och som vanlit charmade han in några damer som satt i väntrummet och ville hålla i honom. Dom beundrade hans ögon speciellt, men tyckte att han var så glad och så med.

Hon från fyssen sa att man blir så glad av honom, han är en sån glad prick och så härlig. Och visst är han det! :)

Sen for vi och hälsa på Emma, där var också Maria och det var så kul att umgås! (Som alltid) Så nu är jag hemma, vårt köksbord har kommit så det är en massa stora lådor här hemma hos oss, men Robin ska lägga upp det sen när han slutar ikväll.

Ska bli så skönt för nästa fredag blir det Oulu på spahotell som jag har skrivit om tidigare. Vad jag väntar.






5 kommentarer:

  1. wihuu, va kul att du gilla de :) Dehääär, de e också jättegott med lingonsylt eller mysli! NAMI

    SvaraRadera
  2. Lingonsylt? Måst test. Man sko behöv laga hemlagad mysli. Säkert jätte gott! :)

    SvaraRadera
  3. vi kan laga nån gång :)

    SvaraRadera
  4. Det tycker jag låter som en fantastisk idé! :)

    SvaraRadera
  5. Varför e ni med alex till fyssen?

    SvaraRadera