torsdag 30 juni 2011

Påpekar


Alla kommentarer, som är anonyma, idiotiska osv. kommer jag inte att publicera eller svara på.
Tänker inte lägga min tid på idioter som sitter framför datorn, skriver ut patetiska kommentarer och är anonyma. Om ni har något på oklart, kom gärna face to face och ta ett snack med mig. Spydiga kommentater tar jag hellre emot face to face istället och vet vem som tycker så och så, åså reder man upp de då, int framför en data skärm. Så du som skrev kommentaren igår, vem du än är, kom gärna in på en kaffe så tar vi ett snack om saken som vuxna människor! TACK!


Remaind me again, varför började jag blogga pånytt?

4 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är onödigt att jag skriver mitt namn. för du vet ändå inte vem jag är. men om det är så känsligt att nån påpekar vad du gör fel, så varför skriva om det? jag säger bara det som är sant. rökning skadar, Ditt barn. Lilla alex. Minns det. Du är inte mer perfekt än nån annan!

    SvaraRadera
  2. Jag vet att jag inte är mer perfekt än nån annan. Jag ska sluta, för Alex skull. Men det angår ändå inte nån om jag röker.

    SvaraRadera
  3. Men om jag ändå inte vet vem du är, så kan du lika gärna skriva ditt namn, stå för de du skriver & int vara anonym. Du känner int mig, så att skriva sånt som du skrev i förra kommentaren fick mig att tappa hakan. Man kan inte skriva & sen mena att det är sant, om du inte ens vet hälften om det. Det du skrev stämmer int alls, int nå lite heller. Så att skriva de du tror om mig, var väldigt fel, otroligt fel. Som du skrev, så kanske jag int vet vem du är, lika lite som du isf. vet vem jag är, så kom int och påstå nånting du int vet nå om då du int känner mig.

    SvaraRadera
  4. Så hoppas du int har helt fel bild av mig & att vi kan lägga dethär åt sidan, för nu tänker jag int lägg nåmer tid på sånthär onödit tjafs & skriverier. :)

    SvaraRadera