tisdag 8 mars 2011

Brasa


Alex skrek och skrek och återigen skrek i typ en timme isträck. Jag blev trött, väldigt trött.
Så jag lag kläderna på honom, lag honom i vagnen, lag kopplet på Bella och for ut och skutt. Vi fo till fastlagsbrasan, men var där 10 minuter så for vi hem igen, var så otrolit kallt och blåsten var ännu värre. Men ändå var det skönt, jag fick rensa skallen på samma gång som vi alla tre fick frisk luft.

Nu väntar jag på att Robin ska komma hem så vi kan dricka kaffe och äta varsin fastlagsbulle. Hur många får man annars äta idag? Eller ska man kanske int räkna? ;) [det blir min andra, oops!]

Alex somna äntligen just, stackarn va så övertrött men fick int tag i sömnen.
Imorgon blir det besök till fyssen igen, det är då som har brukar sova extra länge på nätterna efteråt. Sen ska vi och hälsa på Pernilla och Melvin.

Nu ska jag kolla till sonen för att se att han fortfarande lever. Jag måst koll till honom flera gånger när han sover. Jag är en hönsmamma.

Ha de gott kära läsare. Om ni annars vill att jag ska skriva om nått särskillt, säg till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar