torsdag 24 mars 2011

GRATTIS

Grattis Robin på din föddis!

Som överaskning så fick han en tårta som jag och hans lillebror lagade! Den smakade och var god.

Emma kom på besök idag, lika trevligt som alltid.
Robin for och fix bilen, det är på gång och snart färdig! WOHOO
Alex sover, jag har fått klippt Bella, skurit golven, tvättat kläder, eldat upp skräp osv.
Storstädningen fortsätter när födelsedags barnet kommer hem. ;)

Imorgon blir det Kokkola för att handla vid MiniMani.
Hyra film åt mig (imorgon) att se på sen på kvällen då Alex har fari å sova, och grabbarna badar bastu & dricker öl! :)

Undrar även om jag ska färga håret imorgon? Jag tror nästan det.

Dessutom ser jag så framemot lördagens tjejkväll! Hoppas alla kan vara med & att det blir trevligt :)

Min blogg är annars konstig, när jag ska skriva nått så kommer int dedär som är här ovanför var man kan välja om det ska vara bred stil, eller i mitten osv. Varför gör det inte det, någon som kan hjälpa?

Dagen i ära så kommer det upp en bild på min älskade sambo, Alex pappa, Bellas husse, (visst är det husse?) dagens födelsedags barn!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar