torsdag 3 mars 2011

Ny blogg

Ny blogg, tröttnade på blogg.se så jag bestämde mig för att börja blogga här pånytt, så nu kan vemsomhelst läsa. Så vi provar såhär, om jag inte trivs så hoppar jag över till min andra blogg igen. Kändes ganska tryggt att veta vem det var som läste när man hade lösenord's skyddad blogg, nu kommer jag att ha ingen aning om vem som läser.

Kommer att ändra om designen sen när jag har mera tid på mig, min son vaknade just och han skulle inte tacka nej till lite morot/potatis välling.

Jag uppdaterar!

2 kommentarer:

  1. Hej gummsan, man kan nog lösenordsskydda sin blogg på blogspot också :)

    SvaraRadera
  2. Okej. Men jag tänkte att vemsomhelst ska få läsa nu. Sen kan det ju hända att jag byter tillbaks. Men tycker att blogspot har bättre än blogg. :)

    SvaraRadera