onsdag 16 mars 2011

Om dagen som gått


Mia och Amelina var här, vi for ut och skutt, visade runt Mia här i Kållby ;b Sen fo vi hem till oss å drack saft å kaffe och åt bulle. Det var trevligt med så gott sällskap! Och vad kul att börja lära känn Mia och hennes lilla familj! Och på fredan far vi ju tillsammans med dem till Oulu på hotell (som jag har redan skrivit om)

Jag borde skriva en lista på vad allt som vi ska ha med på fredan, för jag vet att jag kommer att glöm nånting viktigt. Så är det ju nästan alltid.

Jag är nog lite nervös över hur det kommer att gå att ha Alex sålänge i bilstolen. Visst man kan stanna och pausa åsådär. Men han avskyr bilstolen, det är ingen hit precis. Annars så avskyr han att ha mössan åpå, jag fick höra att dom kan få lite trauma att ha på mössan, för dom börjar minnas tillbaks till förlossningen. Jag brukar bara säga åt honom att han behöver inte vara orolig, han hamnar inte tillbaks dit!

Nu ska jag ringa åt Robin och kolla var han är. Jag är hungrig och skulle inte säga nej till mat!
Nästa vecka hade jag tänkt börja på LCHF, så mamma, kan du skriv recept åt mig på FB mejlen om didär pizzorna och pajerna som du brukar laga?

Ha en bra dag, vädret där ute är ju alldeles för underbart!

2 kommentarer:

  1. Ja vi hadd nog så skoj så ;) Nästa gång kan ja vis dej runt här i F:näs! :D

    SvaraRadera
  2. Låter som en toppenidé! ;)

    SvaraRadera