söndag 3 april 2011

Bra helg!


I fredas for vi och hyr film tillsammans med Mia, Dea och Amelina. Vi hyrde Paranormal Activity 2 och en komedi, men minns int namnet på den, sen for vi till deras och kolla di. Paranormal va faktiskt int lika hemsk som ettan, men visst.. När vi kom hem på natten och jag sku ta ut Bella och de mittiallt faller snön från take på terassen och smäller till en gång ordentligt, så blev jag ju no skrämd och fo in och hade en Robin som kom springande och kolla att allt va okej. ;b

Igår drack jag och Robin 2 glas vitvin på var, och spelade kort. Vi hade jätte kul, och Robin matade Alex inatt och imorse så int jag sko behöv göra de, så snällt.

Idag for vi och hälsa på våra föredetta kissor, dom känd int igen oss, men va jag had dryft efter di.
Efter det for vi hem och då kom min broscha, hans sambo och deras barn hit, sen kom Emma hit med sina doggar. Så vi har haft en helt fantastisk helg med mycket bra sällskap!

Alex har somnat, tagit natten tror jag.

Igår kväll var det ju menat att vi skulle börja måla sovrummet och jag var helt till mig då jag skulle få måla, hmm.. Målet var fullt med klimpar och det gick inte att måla med det. Så det blir att fara efter nytt mål imorgon och börja på med rummet efter det då.

Nu ska jag äta bondost och sitta i soffan. Ha en trevlig söndags-kväll!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar