onsdag 6 april 2011

Hääälit!



Idag på dagen var jag ut och skutta och Bella var givetvis med.
Sen bakade jag LCHF bröd, och Emma kom hit med hundarna.

En halv 9 ikväll tog jag Bella med mig och fo ut och gå och jogga lite försiktit.
Det var så otrolit skönt! Imorgon pånytt, både på dagen och kvällen.
Dethär är verkligen något jag kommer att börja med varje dag, jag måste bara fara och köpa ett par bekväma skor åt mig.

Jag är lycklig, jag är lycklig över min lilla familj och min andra familj,
jag har har världens finaste vänner, jag har det bra.

Jag är också glad över att vi har börjat lära känna Mia & Dea ( & Amelina förståss )
Det är så otroligt kul att umgås med dem, människor som man kan vara sig själv med.
Det är jag så tacksam över. <3

& att ens telefon kan ringa och man får frågan, hur ens dag har varit, betyder mycket för en.

Jag vet int varför jag blir så känslosam, kanske för att jag hör repeat på Chris Medina - What are words? Men jag är lycklig, jag måste få skriva om det!

Jag hoppas att Alex sover bättre inatt, han tog natten där runt 8 ikväll och har vaknat till 2 gånger sen dess och ska ha tutten.

Nu ska jag gå och mysa med sambon och sen gå och sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar