tisdag 28 juni 2011

Gnällig




Inte konstit att Alex är gnällig lite nu som då (men jag klagar inte för han är typ alltid nöjd) för nu håller hans fjärde tand på att komma upp där nere, 2 där uppe.

Han har rivit ner typ allt i vardasrummet, så nu ser allt ut som det gör här hos oss. Men det hör till.

Idag var jag & Alex på mamma-barn träff hemma hos en mamma. Det var kul, alltid roligt att träffa andra mammor och deras barn och diskutera mamma-livet.

Snart ska vi efter Robin från jobbet, Alex e trött som bara den men vill ändå int somna, nåväl han somnar säkert i bilen. Han har nu börjat säga mamma & pappa, ens hjärta smälter ju när han säger det. Gullungen vår.

Igår fick jag klicka hem 4 par klänningar, 1 par hög-klackar, 1 kofta, som födelsedags present av Robin, eftersom att jag fyller på fredan. Men nu just väntar jag ivrigt på mina nya gardiner till köket och vardasrummet som jag har beställt. Vad det kommer att pigga upp rummen med nya gardiner, beställde hissgardiner, kommer att bli så snyggt!

Nu ska jag krama och pussa min gullunge som var såå lessen för en stund sen när han slog i huvudet i bordskanten. (nu är han nöjd, men det tar ändå hårt för en själv när dom blir så lessna) Dessutom stod han ikväll utan att hålla i sig. Vart for min lilla bebis?

1 kommentar:

  1. Men ååååh va söt bild på Alex! Å mamma också såklart ;)

    SvaraRadera