onsdag 22 juni 2011

I know..


Jag skrev att jag skulle ha lite uppehåll med bloggen, men nu känner jag för att skriva. Ligger i sängen, vi fick vår nya dator idag, riktit bra laptop. Alex ligger och sover brevid mig, gullaste vännen. Robin har nattskift, andra veckan i rad, suck. Jag har just sett färdigt filmen Morsianten Sota. Snart blir det även sovdags för mig, men måst nu skriva av mig lite först.

Har varit till Kokkola med syrran idag, hittade bara ett par shorts åt mig, 4 filmer, en tröja åt Alex. Före vi for körandes tillbaks hemåt så beställde vi varsin smoothie vid Arnolds som var super god. Rekomenderar.

Imorgon ska jag på gym, de ni.. Tänkte försöka fara nu en gång i veckan att börja med, sen öka på de.

På midsommar så kommer vi att åka båt, den är nu sjösatt och det ska bli helt underbart att få åka båt i sommar när det är som varmast. Och annars också för den delen.
Vi kommer att fara till vår villa, hela familjen (vår lilla familj, och min andra familj) jag ser verkligen framemot det, att få umgås med alla.

Mitt huvud snurrar med en massa tankar, det var egentligen därför jag ville blogga, men jag vet inte heller om jag har nån lust att skriva ut alla mina tankar här.

Det har varit riktit skönt att int ha varit på datorn lika ofta nu, oftast nu när jag får lite extra tid om Alex sover, så läser jag faktiskt någon bok, och det är rätt skönt de också.

Nu måst jag verkligen gå och sova. Blev lite mycket svammel här igen, men bättre nästa gång :)

Ha en trevlig midsommar alla läsare, och ursäkta den urdåliga uppdateringen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar