fredag 1 juli 2011

Illamående


Jisses vilket väder, trodde påsant att ett träd skulle vinka på huset i vilken sekund som helst. Har nog int vari me om nå värre väder förr, man såg ju int ut heller. Men Alex sovd gott han iaf och vakna int alls av allt bullrande.

Jag & A for till stan, for på kaffe med mamma, Sara & Alva, sen gick jag och mamma åpå istan, och nu kom vi hem för en stund sen. Hade mena baka en rabarberpaj, men det lustar int riktit, Mår dåligt, beror säkert på värmen. Så fort jag kom hem fick jag en obehaglig känsla, och jag kan inte sätta ord på den, vad det är. Hoppas det går om.

Det känns inte alls som en födelsedag. Kanske det bara var kul förr när man var liten, fick massvis med presenter, fick ringa in till radio och önska en låt osv. Nu känns det bara som en helt vanlig dag, lite tråkigare faktiskt.

Imorgon ska jag på kalas till broshans, vi ska fira deras son, mitt fadderbarn Milo som har fyllt 3 år för en vecka sen.

Ha en trevlig helg gott folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar