torsdag 31 mars 2011

Atjoo



Allt var bra med Alex sade läkaren, han charmade alla sköterskor väldigt mycket. Hon som tog mest hand om oss ropade på en kollega och sa "Du måst koma hid å si, he er ju världens sötast bån ja har siit! Ja hödu mamm, du får no halld i an hårt, kan no va att ja tar hejm an annos!" Läkaren blev sen också helt faschinerad av honom, samma med en dam i väntrummet. Haha, han lyckas alltid dendär charmören vår!

Sen fo vi efter kaffe bulla från Calles, och sen till Emmas och drack kaffe och åt bulla.
Efter de for vi och handla och jag blev chockad över priset, handlade ju int ens nästan nå? Typ, blöjor, knäckibröd, korv, kyckling, grönsaksbiffar, mjölk x2 och de blev typ 28 euro. Ja'a, enlit mig är det mycket för att int ha handlat nästan nå. Men blöjor är ju int de billigast. Tilåme flickan i kassan fick kolla en extra gång på kvittot. Sen fo vi hem, lekte, Alex låg på magen på golvet och börja dra sig åt vänster, dukti kille. Kvällsgröten blev serverad, försöker få Alex att somn, har försökt nu i en timme, han ligger i sängen och talar och busar, och är hur pigg som helst. Går ju bra dehär nattase! ;b

Tycker att Alex har redan blivi mycki bättre, kanske de böri ge sig nu? Men jag fick de istället, men visst, jag har det hellre än att Alex ska behöva ha de. Så nu är min näsa röd, jag snyter mig stup i ett, och smörjer in min näsa för den blir allt sjuk efter dethär snyt-kalaset.

Imorgon kommer Mia & Amelina hit, vad vi väntar. Senare på kvällen ska vi se på skräckis hos Mia & Deas, jag har föreslagit Paranormal Activity 2, men ingen vill se den, undrar varför? ;)

Nu ska jag avsluta här, fortsätta med att snyta mig, dricka finrexin och bli frisk. Jag skulle ha ätit rå vitlök om det inte vore för det att vitlöken som vi hade var helt torr och brun och skruttig, hmm. Kanske jag ska köpa vitlök imorgon, och dofta gott hela helgen!?


2 kommentarer:

  1. AJAAAA.. Du hadd mena äta vitlök imoron? Som före du kommer hid? Sku du kuna som ta me en egen soffo att sita i isåfall? Och, pstt. kyckling e också ganska dyrt, o blöjor förståss! men ja tyckt de lät ganska billigt! ÖNSKAR MIAAR

    SvaraRadera
  2. NÄ HE KAN JA INT ! Ja ska sita å äta vitlök som snacks, å i sovryymi ert!

    SvaraRadera