onsdag 30 mars 2011

Sjuklingar



Alex började gnälla till inatt, han var kokhet och hade 39 graders feber! Stackars liten.
Han har bara orkat vara upp typ en 30-40 minuter i gången idag, och sen vill han sova.

Fick besök av Kiika & Mena idag också, senare ikväll kom Emma hit.

Nu börjar jag också känn av att de rinner ur näsan och jag går och nyser hela tiden, mysit.

Ska iaf ring till jouren imorgon, så Alex sko få en läkartid, de bara råsslar när han andas, han hostar, tredje dagen han har feber och de har börja rinn ur hans ögon. Men då had jag bröstmjölk i frysen så de droppa jag i ögonen på honom, så ska se om de funkar me de.

Imoron ska jag annars till tandläkaren, dom ska bedöv och fix till mina hål som jag fick under graviditeten, jag ser int alls framemot det.

På söndan får jag fara & häls på mina kissor, eller dom e ju int mina nåmer men ååh va jag saknar dem! Ska bli kul att se hur dom bor nu och att få mys me di! Otroligt hur jag kan sakn dom så otroligt myki.

Ikväll blir det att se på film, sko vila si Paranormal Activity 2:an, men jag vill int dö av en hjärtattack så jag tror vi skippar den.


( varsågod Mia, nu blogga jag endast för din skull ;b )

3 kommentarer:

  1. Tack för inlägget nu kan ja lugnt somna :)

    SvaraRadera
  2. hur går det med LCHF?

    SvaraRadera
  3. Haha, har int börjat med det ännu. Men ska no börja snart :b

    SvaraRadera