måndag 28 mars 2011

Skräckis

Såg på en skräckis, helt själv. När den var slut så tänd jag på alla lampor i huset och kolla så att dörren var låst (int alla 4 dörrar men..) och nu väntar jag på att Robin ska slut jobbet, men de gör han om 10 minuter ungefär.

Alex somna redan halv 8 ikväll. Vi fo och duscha, och han bara skratta och tyckt de va så kul, sen åt vi gröt och somna typ mesama efter de. Tycker han har sovd jätte myki idag, och ganska länge varje gång. Förra natten somna han ungefär en halv 10 på kvällen, och vakna där runt 7 och han åt int en enda gång, jag blev väldigt chockad och jag hoppas att de böri håll i sig.

Fast får se om han vaknar när vi måst böri flytt runt i sovrummet, bära ut honom från rummet i hans säng, till hans eget rum, bära vår säng till hans rum osv. för att vi ska börja mål vårt sovrum kanske ikväll. Får se om vi orkar!

Han har annars börjat sväng på sig lite mer, börjat trivas lite bättre på magen, men det ska övas ännu och va sko int han börja trivas mer sen, det är iaf en bra början! :)


Men nu avslutar jag här, imorgon ska vi och hälsa på Mia, Dea och Amelina!
Ha en fortsatt trevlig kväll :)






1 kommentar: