lördag 26 mars 2011

Vilket skämt alltså


Var så himla nöjd igår då jag fick fara efter mitt H&M paket, och att min efterlängtade kavaj skulle komma sådär lagom tills idag så jag sko få ha den på tjejkvällen!

För det första, klänningen som skulle ha ett bälte i midjan, var bält-lös, min tröja, hårbandet och mina örhängen var jag nöjd över, men var tusan är min kavaj? Jag fick ett par jävla ballerina skor istället med regnbågens färger som är dessutom blommiga. BLOMMIGA!!! (dom sko nu ha lagt ett par snyggare) På måndan så ska dom jävl..... få höra minsann, hah!

Dessutom har någon klottat öl på tangentbordet, så jag får sitta med en sax och pilla upp knapparna ibland, men nu börjar det reda upp sig. Tack & lov att det är min tur att fa på tjejkväll ikväll, det är precis vad jag behöver idag!

Snart får jag börja sminka mig, fixa håret och välja vad jag ska ha på mig ikväll.
Ikväll vill jag vara snygg och slänga myskläderna byebye!



Alex som håller på att somn igår kväll.

Ljus, vid köksfönstret.

Påskblomma, måste köpa nå fin kruka till den.

Klänningen utan bälte

Hår"bandet"

Tröjan. Blå/vit randig.

Örhängen, mycket sjömansinspirerande.

Köpte tre filmer vid Minimani.

Dessa "vackra" skor. Ursäkta om någon av er har dessa, men fy farao vad fula dom är enlit mig, int alls i min smak. Vilket skämt alltså. Jag vill ha min kavaj.



2 kommentarer:

  1. Haa haa, en voinut kun nauraa noille kengille! :D Ootko varma, että et haluais tommosia kauniita kukallisia kesä kenkiä??? ;)
    Heh, ja kukahan teillä on kaatanut oluet näppäimistölle? Voin kuvitella sut sielä saksien kanssa kirjottamassa... :)

    Toivottavasti sulla oli kiva tyttöjenilta eilen!

    -Heini-

    SvaraRadera
  2. Haha, ja dom e ju int världens finaste ;) Vet int, Robin had ju sina kompisar här i fredas så nån av dem är det väl. Lite surt att ha ett öl-tangentbord, men vad kan man! ;) Jag had en riktit bra kväll :)

    SvaraRadera