fredag 25 mars 2011

Fredag, äntligen!



Min morgon började bra, hade fått ett brev hem om att jag får hämta mitt H&M paket idag efter klockan 16. Jag var såå nöjd! Nu har jag ju något att ha på mig imorgon. På bästa sätt alltså :)

Så fort Robin stiger upp och har ställt sig så blir det att söka sig mot Kokkola.
Trevligt! Bra start på en Fredag.

Sen blev jag också väldigt glad över att jag får hämta ett paket från Lindex som är från Libero. Hade int ens beställt nå, men ett gratis paket med blöjor och annat.
Kan skriva mer om vad som fanns i det när jag har farit efter det.
Vilken fredag alltså! :)

Alex sover, kommer säkert att vakna vilken sekund som helst.
Bella är nyklippt och nytvättad. Bra så.
( fast jag måste erkänna, hon ser nog rätt så rolig ut! )

Nu avslutar jag här, kanske jag skriver mera sen, men ifall att jag inte gör det så hoppas jag på att ni får en trevlig helg!

Imorgon blir det kanske jobb, får veta det senare idag, och sen tjejkväll! Vad jag väntar!



Jag vet, han har klottiga kläder här.
& måste också säga, att vi inte kör bilen här på bilden.
Vi står nog stilla! :b

1 kommentar:

  1. Hej!
    Alla får en up-go låda från lindex när barnet fyller 6 månader ;)

    SvaraRadera