måndag 11 april 2011

Bra dag



Har haft besök av Melli, Kenneth & Casper, sen kom Emma hit.
Haf haft goda vänner på besök så vad är nu bättre än det?!

Emma fo just hem, sambon & Alex ligger och sover, funderar hårt på att gå och göra dem sällskap, för Alex kommer säkert att vakna om en stund och ska ha mat. :)

Imorgon har jag inga planer, på onsdan blir det mamma-barn träff, skoj!

Min mage har varit sjuk nu i flera dagar, ibland tar det så sjukt att jag bara får kurra ihop mig och tycka smått synd om mig själv. Men sånt får man, ibland, men inte för ofta!

Är riktit besviken över att jag helt hade glömt bort barn-loppis igår, jag som hade så gärna velat fara men minnet svek, än en gång!

Jag & Emma kollade igenom resor ikväll, hur skönt skulle det inte vara att få fara på en liten resa?!

& idag fyndade syrran en "cykelstol" åt Alex, mejlade killen som sålde och vips så var den vår! Endast 10 euro skulle han ha för den och den såg ju helt bra ut på bild också. Finemang, så nu är det bara att vänta att Alex kan börja sitta av sig själv, så får vi börja fara på cykel-utflykter! Vad kul, det ser jag framemot!

Nu ska jag gå och lägga mig! Godnatt kära läsare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar