måndag 11 april 2011

Kort om helgen



I fredas blet det en utekväll tillsammans med Mickan, for hem tidigt och det var otrolit lite folk ute. I lördas for vi till Mias & Deas och åt mat och spelade spel. I söndas var det dop. Idag är det måndag och vi ska få besök av Melli, Kenneth & Casper. Sambon slutar halv 4 idag, och kylskåpet skriker efter mat, likaså min mage. Tur att han far & handlar före han kommer hem! Blir eventuellt en LCHF paj som middag idag.

Annars så kan jag berätta att Alex har börjat lyfta upp rumpan, och backar. Hans förkylning och rosslande som han har haft nu i över 3 veckor har fortfarande inte försvunnit helt. Så vi väntar ännu med vaccinationssprutan.

Har egentligen inte så mycket att skriva om, därför blir det lite bilder istället om helgen.



Robin & jag före dopet, ursäkta tobaken.

Jag & Mickan, lite väl suddig bild? ;b

Jag vid Mickans före utgången.

Mickan & jag, vem är brunare? ;b

Arga leken? ;b

5 kommentarer:

  1. vem är mer otroligt överdrivet sminkad kanske du istället hade kuna skriva :D // anna

    SvaraRadera
  2. Ni e superfin, Linn!och vilken otroligt fin jacka du har :)

    SvaraRadera
  3. Tack Kiika, snäll du e! :)

    Anna, avskyr vidriga kommentarer som denna, hoppas du har något vettigare att kommentera nästa gång innan du klickar ur dig vadsomhelst, ifall inte, låt bli att kommentera. Tack!

    SvaraRadera
  4. haha , stackars Anna, du får nog säkert komma till salongen å få ett eller flera tips! De verkar du behöv!! :)
    /Mickan

    SvaraRadera