fredag 8 april 2011

Bus fredag!


Ikväll ska jag busa med Mickan, vi ska dricka vin (eller jag, hon dricker inte vin) sen ska vi ut och dansa. Jag ser framemot det, fast det är int alls nå kul att lämn Alex. Jag får alltid så dryft och dåligt samvete! Fast jag vet att Robin klarar det galant, så ringer jag ändå hela tiden (tilåme på nätterna när di båda har fari å sova) för jag är världens hönsmamma.

Imorgon kväll blir det besök till Larsmo. Blir också kul.

Mina vrister/leder är jätte sjuka idag, så jag bestämde mig för att skippa promenixen idag. Far imorgon från morgonen och sen på söndan. Att gå med högklackat och ha sjuka fötter är inte så kul och varken snyggt heller.

Min kavaj kom på posten idag, den va helt okej. Tycker int om didär "puffarna" vid axlarna, men kanske det ska vara så i dagens läge? Och kanske jag tar bort di tills ikväll, ändå problemet är att jag äger int en synål och inte sytråd heller, så då är det lite värre. Kanske jag måste godkänna puffarna för ikväll (för dom var inte så jätte stora) och leka back to the 60's? Eller när det var som dom använde puffisar!?

Har gått ner 1 kg på några dagar, det är alltid något! Idag blir det gris innerfilé och en massa grönsaker! Mums.

Nu ska jag mysa med lill-prinsen min i tusen! Ha en trevlig helg! :)


5 kommentarer:

  1. Va int e typ på 70 eller 80 talet som e va poppis me puffiga axlar ;)

    SvaraRadera
  2. Kan bra vara, jag chansa bara på högt ;)

    SvaraRadera
  3. 80-talet var det puffigt :)

    Ha så kul ikväll! Har du dåliga skor förresten när du är ute och promenixar/springer? Då kan man få ont i fötterna, bra skor är A och O :)

    Pözz siz

    SvaraRadera
  4. Okej :) Du måst ju veta de, eller hur? ;D
    Tack, de ska jag! :) Jo, måst köp bättre skor!

    Puss!

    SvaraRadera
  5. på 80 var det puffärmar med axelvaddar . ;) du ska akta dig så du inte börjar träna för fort på hårt underlag så du får benhinneinflammation , som jag har . :/

    SvaraRadera