torsdag 28 april 2011

Inte roligt


Jag känner igen av dendär hemska känslan som kommer krypandes, jag mår dåligt av den, jag får en stor klimp i halsen. Jag vet att jag inte borde blogga om det, för det angår ingen, det är inte kul att läsa såna bloggar, men jag känner att jag måste. Jag vill bara bort, för en liten stund.

Igår var det en bra kväll. Umgicks först med syrran, vi var på stan och sen fo vi ti netti, sen kom Emma dit, sen fo di & sima till sandåsen, jag var alldeles för feg. Nästa gång simmar jag, jag lovar. (bara det finns bastu i närheten)

Emma var hit på en morgonkaffe just. Så härlig människa, är överlycklig som har henne.
Vi satt i solen en stund, och konstaterade att vi har jord-getingar, mindre trevligt. Tror det blir ett besök till butiken inom kort & köp nå medel.

Idag ska jag ha storstädning, det behövs ska jag säga. En hund som man försöker laga rumsren, som ännu inte har lärt sig att man kissar & kakkar där ute, inte inomhus! Jag kan bara säga att man sku kuna stå med skurbårsten i handen 24/7.



1 kommentar:

  1. Nu vet ja ju int exakt va du menar, men ja har mina aningar. Kom ihåg att de e din blogg, å du får skriv va du vill. Man väljer ju själv om man vill läsa eller int. Ja tycker om de!

    SvaraRadera