tisdag 17 maj 2011

Blogga?


Jag vet att jag är helt usel på att skriva blogg nuförtiden, men om jag är riktit ärlig så orkar jag inte vara på datorn längre, om jag är så betalar jag antingen räkningar, eller kollar genom FB sådär snabbt. Har knappt läst nåns blogg på en evighet så det känns som att man har missat en hel del.
Måste ta igen mig!

Iaf. så vad som har hänt är mycket, kommer inte att skriva vad allt som har hänt, men Alex skippade helt ålase, vilket inte gör mig något, han började krypa, så nu är det inte lugnt här mera. :) Men dom säger ju att desto längre dom kryper, desto bättre. Han sitter sådär halvt av sig själv, han kommer snart att börja dra sig upp för man märker att han skulle gärna dra sig upp efter bord och sånt. Man blir så stolt över sitt barn, jag tycker iaf. att det är stort när dom börjar flytta på sig sådär mycket!

Mycket står på schemat nu, sommaren kommer att bli super har jag på känn, men mera om den skriver jag inte om. :)

Var idag och lånade 3 böcker här i Kållby's bibba, vet inte när jag sist har lånat nån bok, men nu ska det läsas minsann!

Eddie var till veterinären idag och fick sin andra vaccination, hans andra balle har nu ramlat ner så det blir ingen operation (intressant eller hur? ;b) Imorgon ska jag till tandläkaren, och idag ska vi och hälsa på Alex's farmor, ska bara gå och hänga upp lite kläder dit ut först och sen vänta på att lilla Elin kommer tillbaks med Bella. Elin är Robins kusin, en liten tjej som vi bor typ grannar med, hon tycker Såå om att få fara ut och gå med Bella, så hon brukar komma hit nusomdå och låna henne. Hur sött är inte det? :)

Nu avslutar jag här och jag ska försöka uppdatera oftare och lägga ut en bild på ny-målade och ny-tapetserade sovrummet vårt, i love it!

Här kommer det iaf. 2 bilder på när Robin lägger upp tapeten, så lite får ni se nu iaf! ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar