torsdag 5 maj 2011

Bättre dag


For till stan, hämtade Alva (syrrans tjej) for till Prisma & handlade, sen for vi hem, vi såg på simpsons mesta delen av kvällen, sen kom Alva's föräldrar hit, vi satt en bra stund & diskuterade, for ut på gården för att inspektera gårdsplanen lite grann. Är ju så kul nu när man börjar se hur gårdsplanen börjar se ut! Det visste vi ju inte när vi köpte dehär huset. Sen for dom hem, sambon for i jobb, Alex har redan sovd nån timme och här sitter jag för mig själv. Är jätte trött och funderar hårt på att själv gå och lägga mig.

Tycker dagen som har varit har varit bra, kul med sällskap & att man har haft nånting att göra hela dagen/kvällen, avskyr att gå rastlös.

Imorgon blir det helg, vad skönt! På lördan kommer tjejerna hit & jag ser så framemot det.
Ska passa på att ta ut hundarna nu, sålänge det är ljust där ute. Vadå feg? Jag? Int alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar