torsdag 5 maj 2011

Torsdag, eller?


Tycker att jag vet aldrig mer vad det är för dag, tror det är torsdag idag iaf!

Alex somnade för en stund sen, så jag passade på att gå i duschen och nu känner jag mig som en ny människa igen som täcks visa mig inför jeppis-borna om en stund ;b Skönt ska det bli att få kylskåpet fyllt idag iaf!

Robin sover fortfarande, Alex sover, hundarna sover. Jag har annars glömt att berätta att di första dagarna som vi hade Eddie, så tänkte nog säkert Bella "vad tusan vi har dragit hem" hon låg bara under Alex's säng och vägrade komma därifrån, jag tänkte att dethär kommer aldrig att gå. Men några dagar senare så var dom bästa vänner, nu busar dom som aldrig förr och det är så kul att se Bella glad och lycklig igen, när hon fick en kompis som faktiskt är här för att stanna också!

Imorgon är det ju fredag då (i guess?) Så jag hoppas att jag och min lilla familj skulle göra något roligt ilag, för på lördan ska Alex skötas från morgon till klockan 16 ungefär, Robin har fullt upp i att jobba i skogen, och jag ska jobba på cafeét, så Emma skulle ha honom en stund från mornen, sen ska mamma ha honom, sen när jag slutar hämtar jag upp min guldklimp, far hem och myser till tusen, fixar till mig, och under den tiden borde Robin vara hemma, och sen blir det att jag far till stan! På söndan får jag fira min första morsdag. Häftit! Den ska firas sen iaf. med hela familjen hos någon av mina syskons hem maybe? Med grillning och sånt. Perfekt!

Nu ska jag klä på mig och bårsta håret innan lill-chefen vaknar! Ha de gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar