måndag 2 maj 2011

Måndag


Ny vecka, hoppas denna vecka blir en bra vecka.

Alex somnade sent igår kväll, for enda till en halv 11 innan han somnade, tycker att det bara blir senare och senare nu hela tiden, kanske det beror på att det är så ljust länge där ute nu?

Idag hade vi tänkt laga färdigt sovrummet, men får se om vi hinner, sen när det är färdigt så kommer vi att laga färdigt Alex's rum, hjälp vad allt står stilla och att det kan ta såhär länge att få något gjort. Man borde få en kick på arslet helt enkelt, såhär lat tror jag inte är tillåtet heller. :)

På lördan är det min tur att få göra något kul med mina vänner då Robin va i fredast. Vi har sådär ibland att vi turas om nån helg, att vi får göra något kul tillsammans med några. Så det blir faktiskt en utekväll tillsammans med mina vänner & jag måste nämna att jag äntligen ska slipp ut med Niika, sist vi var ut ilag var när jag fyllde 18. Så nu är det verkligen på tiden! Kul att man har fått tillbaks kontakten igen.

Alex sover, likaså sambon, diskmaskinen är igång, och det skulle vara dags för mig att vika in rena kläder i skåpen, så dom nya får plats att torka där ute. Måste fortsätta innan Alex vaknar.

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar