tisdag 3 maj 2011

Nytt hår


Är jätte nöjd över den nya färgen mitt hår har. Har suttit 6 timmar i frissa stolen, och det var det värt. Till först vila jag ha mörkare hår, men tänkte att det bleks ändå så mycket till sommaren, så det blev en ljusare ton på hela håret + slingor. Bilder kommer att komma, men nu just är kameran i Lappland! :)

Ikväll bärde vi sängen i sovrummet, imorgon ska vi lägga upp hyllorna på väggen brevid sängen och några tavlor. Jag är så jätte mega nöjd över sovrummet. Skitsnyggt blev det och bättre blir det sen när vi får upp något på de vita toma väggarna! Ska också börja fixa till Alex's rum imorgon, måla det sista och sen får jag lägga upp vägg-målningen och tavlor där med. Vad roligt!

Ska ännu städa lite ikväll, men först ska mina nylackade, röda naglar få torka & jag ta det lugnt en stund innan jag börjar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar