måndag 23 maj 2011

Väx upp?


En sak som stör mig så otrolit myki är när någon talar skit om någon bakom ryggen, och sen så är dom mittiallt bästa vänner. Är det då att människan har så otroligt dåligt självförtroende, måst få tala skit om nån, och mår bättre av det sen? Blir hennes självkänsla bättre? Då kan man ju allti fundera, vad säger själva människan om mig? Det tanken finns där bakom. Jag börjar bara bli trött, trött på skitsnacket, trött på falska människor, och trött på allt med såntdär tjafs att göra! Därför har jag nu bestämt mig att skita i sånt folk, jag blir bara irriterad själv och jag har vettigare saker att lägga min tid på. So goodbye falska folket. Nu kan jag säga, "I couldn't care less"

Jag & Robin har varit på stan idag, och Alex givetvis! Vi köpte med oss lite grejer därifrån, jag tänkte försöka plantera lite blommor, så vi köpte frön och jord, jag hade ingen aning om hur jag skulle göra men tänkte att det kan ju inte vara så svårt så jag hällde jord, lag fröna dit, hällde lite jord åpå, och sen vattnade. Sen om det kommer att komma några blommor upp, det visar ju sig. Jag är skeptisk när det kommer till mig & blommor. ;)

Alex tog natten för 45 minuter sedan ungefär, jag har lånat två böcker så en av dem ska jag börja läsa ikväll, Robin fo till nattskift så honom ser vi inte av före imorgon morn! Surt sa räven. Skulle hellre ha honom här hemma med oss!

Har fått städat lite idag igen, skurat golvet med nya skurmedlet & moppen så nu doftar det blomma här. Man får städa upp från golven nu varje dag, skura och så, när Alex kryper.

Nu ska jag höra på musik en stund, och sedan lägga mig ner i sängen och läsa, det brukar fara några timmar när jag väl börjar läsa om boken är bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar