fredag 8 juli 2011

Aah sommar!



Egentligen borde jag sova en stund nu sålänge Alex sover, är faktiskt trött.

Igår for jag till villan med Alex, mamma och mommo. Vi for hem sen till kvällen och jag vet inte varför. Nåväl, vi far ju dit imorgon igen med broschan och hans familj, syrran och hennes flicka, och hoppeligen mamma. Vi far dit med båt, så man får hoppas att vädret är på topp så man sku få lite färg på samma gång.

Robin ska och måla idag, jag och Alex sticker och umgås med Emma en stund.


Annars, några saker som ni kan göra för att irritera mig :

- Säg att vi ska ta en kaffe då och då, du hör aldrig av dig sen.
- Inte svara när man skickar och ber om ursäkt några gånger för att det inte passar just då.
- Int kan hälsa, och bara kommer med fula kommentarer, fastän man är släkt. (Släkten är värst?)
- När man försöker anstränga sig för någon annan, och människan ser int ens de.
- Människor som baktalar andra, och sen är bästa vänner. Försvinn ur mitt liv tack !
- Folk som ljuger. Jag har lätt att se när någon ljuger, så försök int heller.
- När man int kan vara ärliga.


Tack för mig & trevlig helg.
PS. Jag & Robin har årsdag på söndag, 6 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar