onsdag 13 juli 2011

Villan



Jag vill till villan, umgås med mina nära och kära, simma, grilla osv. Nu sitter jag här i byn och skulle göra vadsomhelst för att slippa sitta här, och sitta vid Gåsöun istället.

Dagen har spenderats med mamma och mina två systrar + barn givetvis. Vi var på stan och sen stack vi till ena syrrans, satt där länge och så åt vi jordgubbstårta.

Snart kommer sambon att sticka iväg till stan & kommer antagligen att komma hem först inatt, jag har huset för mig själv (& alex förståss) så det blir att lägga på en film & sen läsa lite bok och sen gå och sova. Jag känner mig trött & irriterad, men det är så mina dagar har sett ut nu en tid, så jag hoppas verligen det börjar ljusna snart.

Jag har även insett att en del beslut måste tas, såna som verkligen kan svida till en gång, men det måste göras. Jag kan inte gå och undra och må dåligt över saker, och känn mig värdelös, när jag kan göra något åt det, även om det innebär att förlora något, men som skrivet, jag kan inte gå och må dåligt över det längre.

På fredan far Robin bort och kommer hem på lördan nångång, sen på lördags kvällen sticker jag iväg till Niikas och ska umgås med henne & ha det jävligt bra. Det ser jag framemot!

Nu tror jag Robin fick Alex att somn, så nu blir det att fara ut & rasta hundarna och sen börja koppla av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar