onsdag 13 juli 2011

Natt



Har tittat på film, klockan är snart halv två och jag borde verkligen gå och sova, men nånstans inom mig har jag en stor klump som får mig att må dåligt. Kanske det är limsan som jag just drack.

Tog länge innan Alex somnade, för han vaknade efter att jag trodde att han skulle ha somnat första gången, men vi satt och såg på film och myste och sen somnade han om igen mesamma jag lag ner honom i sängen.

Det har börjat bli mörkt om nätterna nu, är verkligen inte länge som det ljusa om nätterna finns här. Är ju synd.

Är fortfarande osäker om Jakobsdagarna, funderar hårt på att bara packa ihop sakerna och ta Alex och hundarna med mig och bo ut vid villan, men förståss fara på Barnens dag med Alex. Men jag vet int ännu, på ett sätt skulle jag inte bara orka vara här på jakobsdagarna, på ett sätt skulle det vara kul att gå ut en kväll med kompisarna. Det återstår att se.

Jag väntar på att Robin ska komma hem, jag vet inte varför jag sa att han skulle fara och umgås med sina kompisar ikväll, för det är jäkligt tråkit utan honom här, men han måste få umgås med andra, det är jag mycket medveten om :)

Jag undrar när mina klänningar kommer? Är ju en bra stund sedan jag beställde dem. Ifall ni undrar, så fick jag ju beställa lite kläder till födelsedagen av Robin för det var de som jag ville. Om dom inte har kommit denhär veckan så får jag nog ta å ringa dom och fråga vart dom har lämnat.

Dethär inlägget blev lite omotiverat, men jag kände för att skriva lite. Egentligen har jag en massa känslor och ilskor jag skulle vilja skriva ut, ropa ut. Men det är fel plats att skriva på, och det är fel att börja skrika för då skulle Alex vakna och jag vill inte skrika framför honom så han hör. Vad tror ni om boxning? Där skulle man ju kanske få ut sina känslor. Eller? (fråg int varför understrukningen är på, jag vet inte och jag vet inte hur jag får bort det!?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar