måndag 4 juli 2011

Inte så mycket att skriva

Har inte så mycket att komma med ikväll. Jag & sambon hjälptes åt att klippa gräsmattan, för den är inte så liten, jag har nu kollat en film, käkat rabarberpaj med vaniljglass, sprungit efter Alex som kryper allstans, nu sover busen, sambon målar/lackar terassen. Jag hamnar säkert att gå & kolla pannan, så jag ska få duscha i varmt vatten ikväll, det är ett jädrans arbete när man ska gå i duschen vetni.

Borde verligen väcka Alex, han kommer ju int att sova nå ikväll/natt annars då klockan ändå e 19 nu! Vi lag ju honom och sova i eget rum igår kväll, han vaknade 2 gånger så det var ganska lugnt. Jag saknade honom i tusen (det var värre för mig) och frågade flera gånger av sambon om vi inte ändå skulle ta honom tillbaks till vårt sovrum. Kanske denhär natten går bättre för mig nu?

Igår var lilla familjen ut och cykla, jag skulle själv ut och cykla med Eddie (han har sååå mycket energi! Energiknippe minsann) men då ville Robin & Alex med, så det blev ju roligare med lite mänskligare sällskap & Robin kunde int slut att skratt när jag kom cyklandes med Eddie och han springer mittiallt framför cykelhjulet där fram och jag får tvärnita så det bara shåsar om mig, långt bromssträck kom det och ljud. Haha, nu efteråt såg det säkert ganska bra ut, och det gick bra för er som undrar.

Nu ska jag väcka vår lilla busunge!


Ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar