måndag 8 augusti 2011

Kvällsmys


Ikväll var jag på lenkki tillsammans med Sandra, vi fo till Snellmans på spånbanan där, det var verkligen uppfriskande och skönt att få gå/jogga ute i den friska skogen. När jag kom hem hade jag en trött liten son som skulle ha gröt, gav honom gröt och sen for vi i sängen och låg, jag sjöng åt honom nattvisor och andra påhittade visor, en som jag sjöng var "när trollmor har lagt de elva små trollen.." sen när jag kom till "uajajaj-puff" delen blev jag lite in i de och dramatisk så jag klämde verkligen i, i hög ton och både jag och Alex brast ut i skratt. Sen kom han närmare och lag sitt ansikte mot min hals och somnade så. Det kallar jag kärlek, det var så mysigt & man ville int stiga upp därifrån och flytta honom till sin egen säng. Men efter att han har krypit ur vår säng x antal gånger, så får han nog sova i sin egen säng oftast.

Imorgon ska vi hela lilla familjen fara till simmhallen. Sen på onsdan blir det lenkki igen. För nu ska fläsket bort & jag ska bli en lyckligare och gladare Linn. & det tror jag att jag blir med träning och att äta rätt.

Nu ska jag äta ett ägg, istället för att trycka i mig resterna av lasagnen, jag borde inte äta såhär sent, men jag är way too hungrig!

Min dag har varit bra, och jag ser verkligen framemot imorgon då det blir simning för hela familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar