söndag 7 augusti 2011

Till dig min finaste



Love does not come close
to how I feel for you.
I will never leave your side,
I will always stand up for you.
All that you want or ever desire,
I will do my best to get for you.
No one will ever
take your place in my life,
No one could ever
be more important than you.
My darling, My child, I love you.



Alex, du är det finast jag har & jag är så glad som har dig.
Du är världens bästa, och det är så härligt att se hur du ändras dag för dag och att du lär dig något nytt hela tiden. Man skrattar oftast när man e med dig, för du har så rolig personlighet & du e så rolig! Du är så bestämd fastän du är så liten som du e. Man är så nöjd när man får hör så fina kommentarer om dig, för du är en så glad filur, och du e så fin. Du e så otrolit snäll & du gråter nästan aldrig. Jag e bara så tacksam över att jag har dig, för vad skulle jag vara utan dig? Älsklingen vår, du är mamma & pappas ögonsten, alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar