lördag 6 augusti 2011

Long time ago


Som skrivet, vi har varit utan internet en bra tid nu, men så fixade mamma de idag, vilken tur!

Jag har sett film ikväll och tagit det lugnt efter att Alex somnade, Robin for ut och fiska.
Men jag väntar på att han ska komma hem så jag får gå och sova tillsammans med honom och se en film innan vi somnar. Guldklimpen sover här i sängen han också, men han sover ju så han är inget sällskap nu just. Fastän jag bara skulle kunna ligg och kolla på honom hur länge som helst när han sover, han är så fin. & jag kan nästan inte tro det att om en vecka är han 10 månader, snart blir det ju 1 års kalas, påminn mig någon.. Vart far tiden?

Han har annars blivit duktig, kan bra stå utan något stöd, ställa sig upp utan stöd, jag bara väntar tills han tar sina första steg, och jag tror inte att det tar länge tills det.

Nu ska jag lägga lite bilder på datorn, jag kan ju uppdatera lite oftare nu när internet är i skick igen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar